Holistical Project Management | Offline & online Strategist & Start-ups enthusiast since 2014 [CONTACT]

11/27/2011

ATLANTIC - spotkanie - Uczymy się dobierać biustonosz

 Miałam okazję pierwszy raz uczestniczyć w spotkaniu, na którym było aż tyle bloggerek! Zostałyśmy zaproszone do siedziby ATLANTICA, gdzie solidnie nas poinformowano jak należy dobierać biustonosz. Teraz już nasze piersi nie będą płakały z powodu uciskających fiszbinek ( o ile wcześniej płakały! ). Powiem szczerze,  że takie usystematyzowanie wiedzy bardzo mi się przydało. Dodatkowo odbyły się mini warsztaty projektowania biustonoszy. Nasze projekty są już dostępne w galerii na facebooku Atlantica i internauci zdecydują, który projekt jest najlepszy.

Przyjęto nas niezwykle ciepło a my miałyśmy okazję się poznać oraz w wolnych chwilach porozmawiać na tematy nie tylko modowe :) Niebawem na blogu - konkurs, w którym będę miała dla Was, dzięki uprzejmości ATLANTIC POLSKA magiczny biustonosz, który sprawi, że Wasze piersi będą wyglądały na pełniejsze!


Mój projekt biustonosza: 





















7 komentarzy:

  1. Powiem ci szczerze że mam dziwny rozmiar piersi. Mimo,że są małe zawsze musze miec jednak większy numer niż powinnam miec. I byłam kiedys na akcji organizowanej przez INTIMISSIMI, że miłe Panie dobrały mi biustonosz. Fakt, też się trochę namierzyłam a one naszukały. Dostałam kartecze z rozmiarem i gdy idę do sklepu to daje im to i dostaje kilka różnych rodzaji biustonoszów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, mam to samo... dlatego zawsze mierzę i przyznam szczerze, że nie ma jednakowej rozmiarówki, niestety. Podobnie jest ze spodniami, ale tutaj jużw firmowych alonach różnica cm jest niewielka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie sama bym wzięła udział w takim spotkaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, nie wiedziałam, że są organizowane takie warsztaty dobierania i projektowania biustonoszy, fajna sprawa :) często się odbywają takie spotkania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spotkanie akurat było organizowane przez Atlantic, więc zostały zaproszone wybrane osoby. Niestety o takiego typu warsztatach nic mi nie wiadomo:(( Projektowałyśmy w ramach organizowanego konkursu na najlepszy projekt biustonosza.

      Usuń

Less fashion more passion at FACEBOOK
INSTAGRAM